jolangaaikema.reismee.nl

We zullen doorgaan!

Lieve mensen,

Onze wereld is steeds aan het veranderen en de mogelijkheden zijn steeds anders. Wat we vroeger konden betekenen voor anderen kan nu niet, omdat we vanwege het coronavirus nog steeds beperkt worden in ons handelen. Maar we gaan wel door. Niet alleen hebben wij een aantal kinderen in huis en proberen wij het leven met hen gezellig te maken en ook soms feest te vieren, als iemand jarig is. Ook voor anderen proberen wij er te zijn.

We leven nu in een land, waar buiten mondkapjes verplicht zijn en daarom hebben wij twee moeders geholpen aan een naaimachine, zodat zij mondkapjes kunnen naaien en zo een bestaan kunnen opbouwen, want door het virus hebben zij beiden op dit moment geen werk en wel kinderen om voor te zorgen. zo kunnen wij met onze stichting toch wat voor mensen betekenen en het meeste doen zij zelf, want zij zijn degenen, die de mondkapjes naaien. Het spreekt, dat we soms ook mensen ondersteunen, die het door de coronatijd en het gebrek aan inkomsten moeilijk hebben.We doen wat binnen onze mogelijkheden ligt.

Ook bij ons thuis worden mondkapjes genaaid door een meisje, dat ook de kniples volgt. Ze is misschien maar 14 jaar, maar ze heeft er plezier in om mondkapjes te naaien en ze heeft voor iedereen in ons huis al 1 of meer mondkapjes gemaakt.

Daarnaast wordt er hard geleerd door de kinderen, met name door de kinderen uit de 6de klas, want zij moeten binnenkort examen doen en dan wordt beslist, of zij naar de MULO gaan of naar een andere opleiding. En in de andere tijd ben ik druk bezig met het persklaar maken van tenminste 4 e-books die ik wil uitgeven. Zodra er een van te koop is, zal ik dat bekend maken.

We zullen doorgaan en met de inspiratie van de Allerhoogste en met de hoop, die we krijgen als Hij ons weer eens ter bemoediging een regenboog laat zien, kunnen we alle uitdagingen aan en zien we vele mogelijkheden!

Monique

Wat geweldig dat jullie een zegen kunnen zijn voor zoveel mensen!
Gods zegen

Tini

Fijn weer iets van je te horen en zo positief ondanks deze bizarre Coronatijd. De mooie regenboogfoto spreekt voor zich!